Monday, April 12, 2010

test posting....

assalamualaikum wrt,alhamdulillah..beribu2 kesyukuran sy panjatkan kehadrat Ilahi krna dapat jg berblog..bukan tiada waktu,bukan tiada keinginan ttapi rasakan tidak layak diri ni utk berblog berbanding rakan2 len yg lebih 'mantop' berblog..

sy mulakan/rasmikan blog sy ini dgn kalimah kebesaran tuhan Bismillahirrahmanirahim..tiada harapan beribu,tiada impian berjuta,tiada cita menggunung cuma sy harapkan dgn adanya blog ini memberi sedikit manfaat kpd sy dan shbt sekalian...

biarpun kubur kita seorg,biarpun hisab mahsyar tiada pertolongan,biarpun nazak kematian kita seorg namun peluang utk menyebarkan ilmu dan bertukar2 pendapat di medan blog ini kita gunakan bersama..

Addoa mukhul ibadah,tidak cerdiklah ibadah tanpa diiringi dgn doa dan sy kire berblog ini juga dikire ibadah sekiranya betol caranya dan memberi manfaat. maka sy iringi blog ini dgn satu doa moga kita semua sentiasa berada di bawah inayah dan pemeliharaanNya. Tiada pemeliharaan, tiada perlindungan dan tiada petunjuk yg terbaik selain dariMu ya Allah.

slmt menymbut maulud saidina Husein.wslm





No comments:

Post a Comment